loading...
انگلیسی،داستان،بازی
حامد افشاری بازدید : 108 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

How you choose to express yourself

چه طوری دوست داری خودت رو نشون بدی

 

It's all your own and I can tell

این چیزیه که فقط من و تو میتونیم بگیم

 

It comes naturally

به طور طبیعی می آید

 

It comes naturally

به طور طبیعی می آید

 

You follow what you feel inside

هر چیزی که در درونت احساس می کنی دنبال می کنی

 

It's intuitive, you don't have to try

این ذاتیه، تو نباید سعی کنی

 

It comes naturally

به طور طبیعی می آید

 

It comes naturally

به طور طبیعی می آید

 

And it takes my breath away

و این نفس منو میگیره

 

What you do so naturally

هر چیزی که تو طبیعی انجام میدی

 

You are the thunder and I am the lightning

تو رعدی و من صاعقه

 

And I love the way

من عاشق راه

 

You know who you are and to me it's exciting

تو می دونی که تو کی هستی و این برای من هیجان انگیز است

 

When you know it's meant to be

وقتی تو می دونی آن به معنای بودن است

 

Everything comes naturally, it comes naturally

همه چیز طبیعیه، طبیعی می آید

 

When you're with me, baby

وقتی که تو با منی، عزیزم

 

Everything comes naturally, it comes naturally

همه چیز طبیعیه، طبیعی می آید

 

Bay-bay-baby

عزیزم

 

You have a way of moving me

تو یه راه برای حرکت من داری

 

A force of nature, your energy

یه نیروی طبیعی

 

It comes naturally

به طور طبیعی می آید

 

It comes naturally, yeah

آره، به طور طبیعی می آید

 

And it takes my breath away

و این نفس منو میگیره

 

What you do, so naturally

هر چی که تو انجام میدی ذاتیه

 

You are the thunder and I am the lightning

تو رعدی و من صاعقه

 

And I love the way

من عاشق راه

 

you Know who you are and to me it's exciting

تو می دونی که تو کی هستی و این برای من هیجان انگیز است

 

When you know it's meant to be

وقتی تو می دونی آن به معنای بودن است

 

Everything comes naturally, it comes naturally

همه چیز طبیعیه، طبیعی می آید

 

When you're with me, baby

وقتی که تو با منی، عزیزم

 

Everything comes naturally, it comes naturally

همه چیز طبیعیه، طبیعی می آید

 

Bay-bay-baby

عزیزم

 

When we collide sparks fly

وقتی که ما به هم میخوریم جرقه ها می پرند

 

When you look in my eyes

وقتی که توی چشمام نگاه می کنی

 

It takes my breath away

این نفس منو میگیره

 

You are the thunder and I am the lightning

تو رعدی و من صاعقه

 

And I love the way

من عاشق راه

 

you know who you are and to me it's exciting

تو می دونی که تو کی هستی و این برای من هیجان انگیز است

 

When you know it's meant to be

وقتی تو می دونی آن به معنای بودن است

 

Everything comes naturally, it comes naturally

همه چیز طبیعیه، طبیعی می آید

 

When you're with me, baby

وقتی که تو با منی، عزیزم

 

Everything comes naturally, it comes naturally

همه چیز طبیعیه، طبیعی می آید

 

Bay-bay-baby

عزیزم

 

Naturally

Naturally

Naturally

Bay-bay-baby

Naturally

Naturally

Naturally

Everything, baby, comes naturally

Naturally

Naturally

Everything, baby, comes naturally

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ترجمه مطالب این سایت راضی هستید؟
    ایران پاپ آپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 5,718
  • بازدید کلی : 147,030
  • کدهای اختصاصی
    سایت تخصصی کانتر و جی تی ای